SW zvukovy mix na RH9

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Pondělí Listopad 17 15:48:30 CET 2003

On Monday 17 of November 2003 15:45, you wrote:
> Tak z http://havardk.xmms.org/plugins/arts_output/ se dal stahnout plugin,
> ktery vyzadoval kompilaci. Jenze... ./configure vyzaduje soubor
> artsc-config,
> ktery jsem na celem dsiku nenasel. Co ted? Nebo se muze jmenovat i nejak
> jinak... Takto mi koncio vetsina kompilaci, ze to chce nejaky konfig,
> ktery nemam... :-(

potrebujete devel balik k artsd. U mne se jmenuje libartsd-devel, ale ja mam
trohu divnou distribuci RH-7.3+++. Takze bych si tipnul na arts-devel balik
napriklad z
ftp://fr.rpmfind.net/linux/redhat/9/en/os/i386/RedHat/RPMS/arts-devel-1.1-7.i386.rpm

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu