Par otazek k Gnome 2.4 na Fedore 1

administrator na novogear.cz administrator na novogear.cz
Pondělí Listopad 17 18:43:57 CET 2003

Reseni bylo jednoduche - nainstaloval jsem
SuSE 8.2 + KDE 3.1 - vse funguje tak jak ma,
a je to o hodne rychlejsi ( dodnes jsem zastaval
zcela mylny nazor, ze prostredi Gnome je
rychlejsi nez KDE - proto jsem tam nacpal predtim
Gnome - je to slabsi pocitac PIII 550)

S pozdravem

Ondrej Prokop