qmail-toaster rozhrani

Zdenek Havrlik zdenek na lhotkanet.cz
Pondělí Listopad 17 19:31:41 CET 2003

Zdravim...

Mate nekdo nainstalovanej Qmail Toaster z http://www.qmailtoaster.com/

Pokousim se to rozchodit na RH9 a nejak se nedari...
Kompilace a instalace probehla bez problemu. Problem je v vytouzenem rozhrani.

qmailadmin - prihlasim se vpohode, ale chybi v nem polozky jako pridat ucet
atd.. v podstate fsechny polozky.
mrtg - po uprave php.ini se mi podarilo aby se statistiky zobrazovali.
horde - neco mu chybi, ma ikonku na aplikaci filtru, ale kde se nastavuje
netusim, rekl bych ze mu chybi ikonka na nastavovani, pac tam nejde ani
nastavit adresa odesilatele ..

Co se tyce samotne funkce mejl serveru jsem radeji ani nezkousel..

Mate to nekdo nainstalovano ?? Chodi to nekomu ?? Dik za rady..

Zdenek

--
Zdeněk Havrlík
Ředitel technického odboru ústředního výkonného výboru Lhotkanet.cz .

--
Bůh stvořil svět za šest dní. Sedmý den sednul do Tatry.
Pak přišli nevěřící a všechno to šlo do prd..e.

Na všechny teď hledím z patra, jezdím totiž vozem TATRA !!!!
--

        Tento e-mail neobsahuje VIRY,
jelikož nepocházi z prostředí systemu M$ Windows!!!