kde je v proc IP aderesa

Marek Kdolsky KdolskyM na seznam.cz
Úterý Listopad 18 09:11:50 CET 2003

Ne jedna se o statistyky kvality WAN portu, resp. wireles

marys na marysovo:/proc/net$ cat wireless
Inter-| sta-|   Quality        |   Discarded packets               | Missed
 face | tus | link level noise |  nwid  crypt   frag  retry   misc | beacon

rad bych tuto statistiku doplnil volitelne o ip adresy jednotlivych rozhrani.
Akorat nevym kde se v proc nachazi prirazeni mezi ip adresou a interfacem.