Davkove zpracovani obrazku

Kateřina Bubeníčková katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Úterý Listopad 18 09:31:17 CET 2003

Jan Kasprzak napsal(a):

>	Zdravim,
>
>	potreboval bych nejaky rozumny nastroj na rozumne zpracovani
>vetsiho mnozstvi obrazku (napriklad fotky z digitalniho fotoaparatu).
>Predstavoval bych si neco, co by nacetlo treba vsechny soubory v danem
>adresari, umoznilo mi je to postupne prohlednout s tim, ze by to nejak
>jednoduse umelo udelat aspon zakladni zobrazovaci a editacni ukony,
>zejmena:

Doma to resime trochu jinak,
fotky prohledneme v xnview, vyradime spatne,
 spustime jednoduchy skript, ktery  automaticky doostri, vyvazi barvy
(jiste by dokazal i udelat vyrez) na vsech fotkach v adresari.  Ve
skriptu hlavni praci dela  program convert, ktery je soucasti ImageMagic.
Pak fotky prohledneme a co se nepodarilo, dodelame v gimpu.
Na nasem pocitaci to moc rychle neni,  ale dela to vetsinu prace
vyhovujicim zpusobem samo.

--
Katerina Bubenickova