Samba a omezeni uzivatelu

Jan Cervenka witko-comp na volny.cz
Úterý Listopad 18 11:51:34 CET 2003

Dobry den,
resim nasledujici problem :

ke sdilenemu svazku jsou prava :
create mask = 0770
directory mask = 0770

tedy aby kazdy vytvoreny soubor mohli vsichni cist i do nej zapisovat.
Vyvstanul mi ale problem do jednoho souboru jeden uzivatel zapis i cteni,
vsichni ostatni pouze cteni. Se soubory txt a pod. to funguje skvele, Bohuzel
u excelu se pri editaci puvodni soubor smaze (nejaka divna vlastnost tohoto
programu) a vytvori soubor novy, stejneho nazvu, ovsem prav 0770, jak je asi
vzhledem k nastaveni svazku spravne. Ja ovsem potrebuji, aby tento soubor mel
prava 0750 (jak jsem ho nastavil) . Prohledal jsem to tady, na google , i v
knize Samba a nic jsem nenasel. Neresil jste, prosim nekdo podobny problem?

Za radu , ci nakopnuti spravnym smerem dekuji.

Honza