add ADSL-network unrecheable

jan.navratil na ct.cz jan.navratil na ct.cz
Úterý Listopad 18 15:31:35 CET 2003

jen se ujistim - mate nastavenou default gateway na ip toho modemu? tzn -
kdyz date:
# route -n
tak Vam vypise jako gateway ten modem - to znamena ze jakykoliv paket,
ktery nejde na localhost ci na jinou sitovku - pousila pres sitovku na tu
GW - coz je modem...

s adsl routerem/modemem nemam zkusenost, ale tipl bych si ze se pripoji
pokud je na nej dotaz ...

Honza