notebook s OS Linux/BSD

Jan Oppolzer oppolzer na kn.vutbr.cz
Úterý Listopad 18 17:04:55 CET 2003

On Fri, 7 Nov 2003, Dan Ohnesorg wrote:

> Asus notebooky se daly koupit bez windows, snad se na tom nic nezmenilo. A
> byvaly i dobre podporovane linuxem.

JJ, pravda ASUS notebooky jsou fajn. Ja mam ASUS A1300 (koupeny v
AutoContu) a mam takovej dojem, ze lze koupit i bez OS, coz jsem si ale
zjistil az pote, co jsem obdrzel fakturu :). Jinak (az na drobny problem s
radicem, ktery lze vyresit pripsanim tri parametru do grub.conf/lilo.conf
- takze to vlastne neni problem) vse funguje. Dokonce i modem, ktery tam
je (ten jsem zkousel jen pod RH8.0, v RH9 jsem nezkousel a ve Fedore zatim
take ne, ale kdyz fungoval v RH8.0, tak v RH9 a Fedore fachat bude taky).

--
                                 Jan Oppolzer
  -+-+-+-+-+- Faculty of Electrical Engineering and Communication -+-+-+-+-+-