Notebook ASUS A1300 - VYRESENO

David Jez dave.jez na seznam.cz
Úterý Listopad 18 17:26:03 CET 2003

> Takze staci pridat do grub.conf tohle "idebus=66 ide0=ata66 ide1=ata66" a
                                         ^^^^^^^^^ na tomhle jsi byl
kde? Jsi si tim opravdu jisty? Normalne byva frekvence 33 MHz, 66 se mi
zda jako nejaka hodne ulitla hodnota. Pokud jsi tim nejsi 100% jisty a
nejsi skalopevne presvedceny o tom, ze mas frekvenci sbernice 66 MHz tak
to radeji zrus, sic hrozi nebezpeci posahani dat na disku...
  ata66 rika, ze ma predpokladat pritomnost 80w kabelu. Jasne, v tomhle
muze byt chyba, ale pokud tam neni spravny kabel a ty to vynutis nasilim
take to neni dobre, i kdyz jestli je tam 5 cm kousek kablu pac book cert
to vem ale stejne... Book bych rozdelal, vymenil kabel za spravny
pripadne prodejci/vyrobci omlatil o hlavu jestli je tam blby. Pokud je
tam 80w kabel tak je tam nejaky cripled BIOS, coz je take mozne.

> --
>                                  Jan Oppolzer
  David "Dave" Jez                Brno, CZ, Europe
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz