LINUX - licencni politika a update.

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Úterý Listopad 18 18:34:31 CET 2003

Miroslav Kolombo wrote/napsal:
: Pouzival jsem RH, ale tezko mohu prejit na Fedoru,
: diky jeji podpurne politice (tezko budu stavet server na nekolik tydnu).
:
: Takze resim co a jak dal pouzivat.
:
: Jak je to s delkou podpory verze u jinych rozumnych distribuci?
: (pokud pominu draze placene "profi verze")

   Kdosi na lokální newsgroupě na MUNI prohlásil, že rozdíl mezi stable
releasem Debianu a úplným zatměním Slunce je ten, že zatmění Slunce
nastává častěji.  To je z hlediska údržby výhoda - stable je podporovaná
po celou dobu života a je údajně ednoduché přejít na novou stable (no
flame prosím).  Z hlediska údržby to je ovšem i nevýhoda, protože ve
stable jsou některé balíčky sice bezpečné, ale notně "fousaté"
- horde/imp, phpmyadmin pouze staré, chybí nové - např. yapsnmp, apod.

   Odhaduji, že s růstem počtu podporovaných platforem se bude doba mezi
stable releases Debianu pouze prodlužovat. Budete mít distribuci, která
je dlouho podporovaná, ale notně fousatá... Tak nevím, co je lepší.

Věroš Kaplan

PS: rád bych se mýlil, kdyžtak mne někdo opravte.
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster