LINUX - licencni politika a update.

Úterý Listopad 18 23:35:22 CET 2003

On Tue, Nov 18, 2003 at 06:16:01PM +0100, Miroslav Kolombo wrote:
> Pouzival jsem RH, ale tezko mohu prejit na Fedoru,
> diky jeji podpurne politice (tezko budu stavet server na nekolik tydnu).
>
> Takze resim co a jak dal pouzivat.
>
> Jak je to s delkou podpory verze u jinych rozumnych distribuci?
> (pokud pominu draze placene "profi verze")

Pokud to chcete zadarmo, tak muzete pouzit Fedora Legacy, kteryzto
projekt bude starsi veze (Fedory i RH) podporovat. Podle soucasneho
stavu to (vice nez) vypada, ze to bude fukncni.

Jak uz jsem zde porezentoval - RHEL vychazi vzdy z nejake verze RHL
(napr. RHEL 2.1 je v podstate RHL 7.2, RHEL 3 je v podstate RHL 9).
Protoze pro RHEL budou vychazet verejne updaty 5 let (coz je vic, nez
Debian), bude trivialni krmit Fedora Legacy prelozenymi SRC baliky z
updatu RHEL (a pokud se na svete nenajde *nikdo*, ja to budu delat ve
vlastnim zajmu).

Kdybyste vsak chtel pustit chlup, doporucuju KRUD (65 resp. 190 dolaru
rocne na neomezeny pocet PC), protoze to je vlastne Red Hat Linux:

http://www.tummy.com/krud/
http://www.linuxzone.cz/index.phtml?idc=907

Takze - nepodlehejte panice, svet se nebori a bude to jen lepsi :-)

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz