php a iptables

Martin Hudec corwin na aeternal.net
Středa Listopad 19 15:01:27 CET 2003

Ahoj,

On Wednesday 19 November 2003 14:52, you wrote:
>                         tady z toho zrejme vypadne 192.168.1..41., coz
>                         neni platna IP adresa (bez zaruky, PHP neumim)

tu by som asi skusil cely "xxxxx" v systeme hodit do $test a potom print $test
na obrazovku, ci to korektne zapisalo. Ale tie ".$i." vkladaju danu premennu
do toho prikazu....

Skript zbehne pod takym userom, pod akym bezi Apache (ak to je webovy skript),
resp pod takym userom, aky ho spusti (cron, rucne), cize by som sa pozrel na
to sudo.

--
:
:. kind regards