Formaty OpenOffice

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Středa Listopad 19 16:13:15 CET 2003

Dne Wed, Nov 19, 2003 at 04:07:24PM +0100, Aben Siatris napsal:
> Dňa St 19. November 2003 16:07 ste napísali:
> nejde nahodou o binarny XML?

Ne nejde, jde o zazipovane XML, staci to rozzipovat a soubor jde normalne
precist.
Nenechte se zmast tim, ze to  nemam priponu .zip.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Reklama:
 Jeden dolar, ktery vynalozite na vymyti mozku kupujicich se vrati
 efektivneji nez dolar, ktery utratite za zlepseni vyrobku.