nenastaruji Xwindow - neopravneny pristup do pameti SIGSEGV

Martin Proks proks na aerospace.fsik.cvut.cz
Středa Listopad 19 18:11:58 CET 2003

Tipnul bych to na problemy s HW, zazil jsem uz vadnou RAM, ventilator
na CPU i HDD s vadnymi bloky a vzdy se to zaclo ve vetsi ci mensi mire
projevovat prave takhle. Pokud memtest nic nenasel, zkontroloval bych
nasledujici veci:

- ventilator na procesoru jestli se nepridira (muze se zadirat jen
   chvilkama, nebo se toci pomaleji)
- zda cte dobre CD-ROM (nakopirovat nejake CD na disk, zkontrolovat
   md5sum, ...)
- pevny disk zda nejsou vadne sektory na filesystemech a na swap oddilu
   (taky pekna kudla do zad)

<cut> ...

--
Martin Proks
Tel: +420 225 115 431         Tel: +420 224 357 416