Samba - pomoc s prihlasenim do domeny

Dan Bar Daniel.Bar na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 20 01:54:20 CET 2003

Dan Ohnesorg wrote:

> tady musi byt jeste 127. zakazat sambe komunikovat sama se sebou je vetsinou
> velka chyba.

naprosto nutne to pro provoz neni. Podrobne tady:
http://us1.samba.org/samba/docs/man/smb.conf.5.html#BINDINTERFACESONLY

> Jinak mate problem asi o uroven nize, podle hlasek je tam nejaky divny
> firewall nebo mate rozdilne konfigurace TCPIP na stanicich a na serveru
> (hlavne odlisne netmasky) pripadne na serveru vice rozhranni do stejne site
> s ruznou maskou, coz samba neskousne.

taky se mi to jevi jako firewall vec, info co vse je treba povolit pro
spravnou fci je tady: http://shorewall.net/samba.htm.

> Prikaz interfaces byste nemel vubec potrebovat.

pokud je to PC s vice interfaces, pak to muze byt jedna z metod zabezpeceni

BTW: pokud se Sambou zacinate, pak myslim ze byste mohl prejit rovnou na
Sambu 3.

Dan