lvm 2.4.22 -> lvm 2.6.0

Jan Derfinak ja na mail.upjs.sk
Čtvrtek Listopad 20 10:04:51 CET 2003

On Thu, 20 Nov 2003, petr stanicek wrote:

> Zdravim vsecky
>
> Mam takovy dotaz chtel bych prejit na kernel 2.6.0-test9 ale mam na
> stavajicim 2.4.22-ac4 lvm, je mozna konverze na device-mapper? mate nekdo
> zkusenosti? docela sem googlil neco nasel otestoval a byl jsem rad ze sem

Ano. Skusal som kombinaciu dm+lvm2. Najprv som si do 2.4.x pridal patch pre
dm, odinstaloval lvm1 a naistaloval lvm2. Po reboote lvm2 nasiel zvazky z
lvm1 a vedel ich pouzivat. Teraz na tom stroji bezim striedavo 2.4.x kernel
s dm patchom a 2.6.x kernel. K lvm1 zvazkom mam uz vytvoreny aj lvm2 zvazok
a zatial je to bez problemov, takze sa vo volnom case chystam lvm1 uplne
odstranit a pouzivat iba lvm2.

				jano