mozilla 1.5 se nespusti

Miroslav Látal mlatal na fides.cz
Čtvrtek Listopad 20 10:42:18 CET 2003

Petr Klíma napsal(a):

> No, v czille je zjevne broucek jako kravicka. Nezkoumal jsem to do
> hloubky, ale ve vsech pripadech (dvou) mi stacilo pridat celemu adresari
> czilly pravo na cteni pro vsechny - cesky "chmod a+r -R"

S necim silne stejnym jsem zapasil vcera u Firebirda 0.7 CZ. Mam
podezreni, ze to dela nejaky plugin (mel jsem tam MozGest a Googlebar),
po delsim boji jsem vsechno smazl a cisty Firebird bez pluginu naskocil
i pod uzivatelem.

Vsiml jsem si, ze kterysi plugin mel prava rwx--x--x, ale vzhledem k
pokrocile nocni hodine jsem to dale nezkoumal.

--
Miroslav Látal - Trade FIDES a.s.
mlatal na fides.cz         tel: +420 545 536 352