Promise Fastrack 378 S-ATA driver (SATA 150, Ultra 618, PDC203x)

David Jez dave.jez na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 20 10:39:41 CET 2003

> Dobry den,
  Zdravim,

> nasel jsem nejake odkazy pro Promise Fastrack 378 S-ATA driver (SATA
> 150, Ultra 618, PDC203x):
>
> http://www.busybox.net/pdc-ultra-1.00.0.10.tgz
>
> Melo by se to hodit.... sam to vyzkousim az tak za 1-2 tydny.
  Diky za odkaz, vyzkousim v patek. Btw zatim to funguje s libata v
2.6.9-test9, mozna s jednou upravou pro PCI-ID, nebo v 2.4 s ovladacem
(polobinarni, ale lze prelozti) od Promise. Nicmene ani jeden nefunguje
uplne dobre...
  Konkretne 378ka ma na VIA KT8T800 i dalsi raidove PATA zarizeni, na
kterych disk sice detekuje, ale nelze pouzit, neni videt ani v IDE, ani
ve SCSI, funguje nejak v modu raid ale uz ne v modu radic, viacka SATA
nefunguje vubec. Tak nejak to dela v obou ovladacich, pripadne
promisacky obcas spravne vytuhava. Tohle vypada na ten samy ovladac od
promise, ale v novejsi verzi a ne polobinarni.

> --
>                         Milan Kerslager
>                         E-mail: milan.kerslager na pslib.cz
>                         WWW:    http://www.pslib.cz/~kerslage/
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz