IceWM manuál

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Čtvrtek Listopad 20 10:39:27 CET 2003

On Thu, 20 Nov 2003, MaReK Penguin Olšavský wrote:

> mám jenom malinký dota, jestli někdo máte v nějakém zipu, nebo něčem podobném
> %SUBJ%. Je to sice na domovském webu, ale stahovat stránku po stránce je
> zdržování. Případně hledám i další materiály. Tohle prostředí se mi líbí
> čímdál více, ale jsou věci které zatím nevím (jak dostat linky na aplikace na
> plochu, ...). Přešel jsem na tohle prostředí z WindowMakera a líbí se mi
> pořád víc a víc...

Normalne ma IceWM dokumentaci v sobe. Mel bys ji mit nekde v
/usr/share/doc nebo podobnem adresari. Ikonky na plose hole icewm neumi,
nicmene existuje dost programu, ktere se na to daji pouzit a s icewm se
vyborne snasi. Z hlavy zadny nevim, neb to nepouzivam.

-- Honza Houstek