Formaty OpenOffice

Michal Samek spec_list na tony.cz
Čtvrtek Listopad 20 13:08:04 CET 2003

V St, 19. 11. 2003 v 21.26, Jirka Mares napsal:
> Jen pro zajimavost, ja bezne pouzivam skripty v bashi, ktere mi z
> oraclove databaze automaticky tahaji data, pak z toho vytvareji
> dokumenty pro Openoffice, ktery vzapeti posilaji uzivatelum. A fakt to
> staci jen zabalit zipem a dat tomu koncovku .sxc/.sxw.
> V teto souvislosti bych se ale rad zeptal, zda nekdo nema zkusenosti s
> nejakou pohodlnejsi metodou, jak generovat soubory pro OpenOffice. Ja to
> dosud delam tak, ze si nejprve vytvorim v OpenOfficu vzor, jak by asi
> mel vystup vypadat, pak to rozzipuju a rozpitvam a pote tuto rozpitvanou
> [...]

Ja to delam zrovna tak a prave tohle mi pripada jako ta nejmensi mozna
piplacka, vzdyt je to krasne a tak by to melo byt, ze se s dokumentem da
pracovat na urovni nejakeho textoveho "kodu". Nastroju na zpracovani
textu mame prece pod unixem habadej. Tohle byl zcela jiste jeden z
primarnich duvodu pro prechod na OOo u nekolika firem kolem mne.

--
Michal Samek <spec_list na tony.cz>