server HW + linux

administrator na novogear.cz administrator na novogear.cz
Čtvrtek Listopad 20 15:55:32 CET 2003

>Tuto moznost si nechavam nakoniec, ked vsetko zlyha :-)

Ja jsem byl velky zastance skladanych PC, ale v dnesni dobe
kupuji jen znackova PC - jejich cena je srovnatelna se skladackami
a kvalita je uplne nekde jinde - z normalne dostupnych
komponent nic poradneho neslozite, protoze nejde jen o zakladni desku,
ale i prislusenstvi jako case, zdroj, adt. Navic mate 3-roky servis
u zakaznika. Dobry server pro Sambu na 50 uzivatelu poridite
do 50 000.- Kc. - Nevim kolik uzivatelu mate vy, ale spise nez za
vykon bych si priplatil za kvalitu.

Ja jeste jedu na skladanem serveru Duron 700Mhz, 512Mb RAM,
2x IDE 40GB, sitovka s Realtekem s 40 uzivateli.

A jeho zatizeni?

 2:49pm  up 93 days, 18:58,  1 user,  load average: 0.07, 0.03, 0.05
57 processes: 56 sleeping, 1 running, 0 zombie, 0 stopped
CPU states:  0.0% user,  0.2% system,  0.3% nice,  0.2% idle
Mem:   513680K av,  506652K used,      7028K free,       0K shrd,   21876K
buff
Swap:  136544K av,      2344K used,  134200K free
412732K cached

Vidite ze minimalni, a to se kazdou hodinu dela kompletni zaloha dat
na druhy disk  - cca 1.5 Gb

S pozdravem

Ondrej Prokop