server HW + linux

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Čtvrtek Listopad 20 16:18:32 CET 2003

Mgr. Radoslav Findrik <spravca na tir.sk> wrote:
> Zdravim,
> uz niekolko dni hladam, ale nieviem si dat rady: dostal som prislub
> urcitych (nie neobmedzenych) financii na nakup/stavbu SAMBA serveru.
>
> Vybral som si dosku INTEL SE7501CW2 (Clearwater 533) - nic lepsie ma
> nenapadlo. Mala by byt kompatibilna aj s RH9. Potrebujem k nej este
> ale SCSI radic (mirroring). Vyrobca odporuca Intel :-)
>
> Mate niekto prosim Vas skusenost s touto MB?
> Mohol by mi niekto niejaky vhodny SCSI RAID odporucit?

pouzivame v deskach od intelu radice SRCU32 a nemuzu si jej
vynachvalit.
Stoji sice nejaky peniz ale vykon a spolehlivost za to stoji. Existuji
i levnejsi (a drazsi) varianty
radicu v te rade (SRCUxxx).

Ta deska co mas ma v sobe SCSI radic od Adaptecu, ktery umi sam
raidovat (mozna ta raid podpora je ale dana az driverem HostRaid).
Zrovna jsme takovej jeden serverik instalovali (2 disky v mirroru) tak
uvidime.

D. Toman