server HW + linux

administrator na novogear.cz administrator na novogear.cz
Čtvrtek Listopad 20 16:47:08 CET 2003

>Zdravim,
>uz niekolko dni hladam, ale nieviem si dat rady: dostal som prislub
>urcitych (nie neobmedzenych) financii na nakup/stavbu SAMBA serveru.

Je vhodne vyuzit akcnich nabidek vyrobcu

Napriklad my jsme v lete koupili server DELL PE 2600 - slusny kousek
2x 3.0GHz Xeon, 2GB RAM, SCSI RAID5 s 4x 73GB HDD, 2x hot-swap zdroj
DVD+CDRW + Servis 24x7 24x7, 4+4 Silver za 250 000.- Kc
http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/pedge_2600?c=
cz&l=cs&s=bsd

A k tomu nam dali za cenu 2x1000.-Kc
server DELL PE 600 P4 2.4Ghz + 512 Ram HDD120GB IDE + servis na 3r Silver za
1000.-Kc
http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/pedge_600sc?c
=cz&l=cs&s=bsd
+
Notebook Latitude D600  - Centrino 1.7, 512RAM, vypalovacka, plna vybava
taky za 1000.-Kc
http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/latit_d600?c=
cz&l=cs&s=bsd

Cena P600 v te dobe byla cca 50 000.-Kc a notebooku D600 je 80 000.-Kc

To je docela slusna nabidka

jak mi ta nabidka prisla, myslel jsem si ze si nekdo dela srandu.

Nedavno byla akce ze kdyz si koupite DELL PE 2600 tak k nemu dostanete jeste
jeden ZADARMO

Taky Compaq ma dobre nabidky u levnejsich serveru, napr RAID zdarma atd.

S pozdravem

Ondrej Prokop