Video Wondec III Pro

Petr Klíma xklima08 na stud.fit.vutbr.cz
Čtvrtek Listopad 20 23:06:52 CET 2003

Jaroslav Bartoň wrote:
> s gkrellmem sem sice dokazal naladit stanice, ale nejak mi nejde
> odmutovat zvuk. musim ro resit zapnutim napr xawtv, coz mi
> rozhodi naladenou stanici, kterou se pak obcas podari prepnout
> zpet na spravnou frekvenci. ne vzdy. stejny problem ma program
> radio, ktery se ale nenecha tak snadno zmast spustenim xawtv, ale
> zvuk je stejne strasne zasumeny a tichy. jak bych mel mit
> nastaveny modul?

Parametry modulu:
options saa7134 card=2 radio_nr=2 mixer_nr=2 oss=1

Jak jsem rikal, xawtv jsem tusim patchoval a kompiloval vlastnimi
silami, potom to zacalo solidne chodit. Jadro jsem patchoval taky
(pouzivam vanilla jadra). Ovsem mne gkrellm stanici spolehlive pusti.
Pak uz ji sice neumi vypnout, ale aspon neco.

Na televizi je nejlepsi tvtime (tvtime.sf.net), pokud jste jeste
nenasel favorita.

--
Petr "Tosuja" Klima
mail: xklima08 at stud.fit.vutbr.cz