server HW + linux

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Pátek Listopad 21 06:59:12 CET 2003

> 	Treba uplne zakladni vec, ktera tu sice nezaznela, ale
> verim ze i Vy uznate, ze je zasadni - zpusob chlazeni a
> monitoring (a vubec moznost monitorovat) otacek vetraku.
>
> 	Zminena P8C800 ma 3 "vstupy" - zdroj (jeden!), CPU,
> jeden vetrak v bedne... - pripada Vam to dost? Co treba
> vetrak vhanejici vzduch do bedny zepredu?

Mno, co se me tyka, je mi to fuk. Pokud se jeste porad bavime o serveru, tak
ten bude ulozen v klimatizovane serverovne a zajimat me bude tak leda
teplota na desce a procesoru. Pokud by snad zacala rust, tak v tech
podminkach to nebude o moc. Tak az si toho vsimnu, tak se projdu do
serverovny (nebo tam nekoho poslu) zjistim, co se deje a v pripade vypadku
vetraku ho necham vymenit. Ono nezaskodi, kdyz clovek jednou za cas vidi
svuj server, kdyz o nem jinak skoro nevi. ;-)))))

Jinak osobne jsem spis zastance skladacek. Kdyz si koupim znackovy server,
tak vetsinou jeste musim koupit podporu, ze mi vadny kus vymeni do 24 hodin.
Jinak bych tu znackovou vec stejne nesehnal. Kdyz neco poskladam z rozumnych
kusu, tak jsem schopen ten vadny dil vymenit do 24 hodin bez problemu sam.
Resp z penez placenych za podporu jsem schopen nasetrit casem na dalsi
server. :-)
A to nemluvim o cene podpory po skonceni zaruky na server.

TNX