IceWM manuál

Kateřina Bubeníčková katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Pátek Listopad 21 08:39:59 CET 2003

MaReK Penguin Olšavský napsal(a):

>A můžete mi poradit jak? Asi jsem z mála, kteří používají takovéto obksurdní
>Window Managery, ale možná to pomůže i dalším...

Omlouvam se za chybnou informaci, jak jiste vetsina diskutujicich vi,
gdm zajistuje prihlasovani
do linuxu v grafickem rezimu.
Ikony na plose zobrazujeme pomoci gmc, coz je soucast Gnomu v RH 7.1. My
jsme ho tam meli jako rpm.
V novejsich verzich RH je pry misto gmc nautilus, ktery umi o hodne vic
a je narocnejsi na hw,
takze kdyz nekdo pouziva ice, aby usetril systemove prostredky, nautilus
mu je zrejme zase sezere.
Mozna, ze se gdm vyviji i dal nezavisle, to nevim, ale starsi balicky se
nejspis daji najit.

Nejjednodussi nastaveni je umistit do ~ spustitelny soubor  .Xclients
(pokud tam mate jiny, tak ten asi zazalohovat):

# run profile to set $PATH and other env vars correctly
. $HOME/.bash_profile
# setup background
xsetroot -solid '#056'
# setup mouse acceleration
#xset m 7 2
# run initial programs
gmc --nowindows &
# start icewm, and run xterm if it crashes (just to be safe)
exec icewm || exec xterm -fg red

--
Katerina Bubenickova