server HW + linux

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pátek Listopad 21 11:14:07 CET 2003

On Fri, Nov 21, 2003 at 06:59:12AM +0100, Kovar Jan wrote:
> Jinak osobne jsem spis zastance skladacek.
-''-

> Kdyz si koupim znackovy server, tak vetsinou jeste musim koupit podporu, ze
> mi vadny kus vymeni do 24 hodin.  Jinak bych tu znackovou vec stejne
> nesehnal. Kdyz neco poskladam z rozumnych kusu, tak jsem schopen ten vadny
> dil vymenit do 24 hodin bez problemu sam.
Popripade nic ti nebrani nakupit niektore komponenty dvojmo (staci lacnejsie
alternativy dokym nezozenies nieco poriadne), potom je downtime este nizsi ako
pri plateni supportu.

Tento mejl pisem z terminalservra, ktory bezi na virtualnej masine na servri
za 700€. Server ma Athlon XP 2400+, 80GB softwarovy raid, 1GB RAM a pouzivam
ho na vsetko mozne od browsovania cez vyvoj po databazy, bezi mi tam aj
mailserver a webserver, vsetko vo virtualnych masinach (UML).

> TNX
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
             How does cat play with mouse? cat /dev/mouse