server HW + linux

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Pátek Listopad 21 12:05:14 CET 2003

	Prave takovato dokumentace neni moc k mani (a ani ASUS neni vyjimkou) - samozrejme, u profi serverovych (nikoli Entry level:->) desek je to mozna vyzadovano (tady zase nemohu slouzit ja, neni to muj denni chleb) a proto to vyrobce musi dokladat, aby uspel, u vseho ostatniho se dozvite maximalne sdilena IRQ a nezajimave veci...

	Mate lepsi zkusenosti?

> jednu PCI sbernici a lspci vam ji ukazuje jako by to byla karta v
> poslednim slotu, klidne muze byt na samostatnym kanalu do
> north bridge.

	Vazne jina moznost zjisteni zapojeni neexistuje? Napada mne treba - ty chytry "cisilka", co pise Linux kernel pri bootu nemusi odpovidat realnemu provedeni a Linux se tedy myli/muze mylit tak jak mu to tvrdi HW?