Netsaint: check_ping, RTA

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pátek Listopad 21 12:39:21 CET 2003

Petr Cech wrote/napsal:
: >
: >    Stroj není nikterak přetěžovaný. Napadlo mne zkusit poměřit kolik
:
: co to znamena? ono staci, kdyz se najednou sejde vice pingu a treba nekde se
: jeden ztrati a hned je pri pouziti standardniho pingu problem

   Packet Loss je vždycky 0%, jenom to trvá dlouho. Stroj není
přetěžovaný, využití procesoru měřené v minutových intervalech (ne load,
idletime - uptime) je do 20%.

: >     Dělá check_ping  někomu na takovémto starším železe podobné problémy?
:
: My pouzivame radeji check_fping. Mame trosku vetsi sit a i tak ma 1GHz
: pentak s doost pameti a je to tak akorat

   Zkusím se na to podívat, díky.

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>