Re: Samba a DOS aplikace

Dan B Daniel.Bar na seznam.cz
Pátek Listopad 21 12:53:30 CET 2003

> Dobrý den,
>
> mám velký problém s DOSovskou aplikací. Byla přesunuta
> z WinNT serveru, kde běžela bez problémů na Samba server,
> kde se vyskytl problém. Pokud je aplikace spuštěna z Win2000
> či WinXP, jede bez problémů, pokud je ovšem spuštěna z klienta
> Win98, při čtení konkrétních souborů se objeví pořád stejná chyba
> "obecná chyba při čtení z jednotky N". Zkoušel jsem dané soubory
> kopírovat z př. řádku, tam to ale jde normálně.

ta vase aplikace dela to same? (tedy pouze kopiruje soubory)

> V logu Samby (verze 3 na 2.4.22) není zaznamenáno nic.

zkousel jste povysit default loglevel smbd daemona? Pokud ne pak - smbcontrol [destination] [message-type] [parameter]

napr. "smbcontrol smbd debug 5" (resp. muzete nahradit smbd PID daneho smbd subprocesu aby vam do toho nekecaly vsechny)

Dan

PC DEXX za 16.990 s DPH! Athlon XP 2200+, CDRW, 80G, 17" monitor. Poslední
levný nákup před Vánoci! http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=65892%26url=http://www.dexx.cz/frame_Narsil_16a.htm