Stratum1, stavba time serveru

Petr Bravenec pbravenec na solartec.cz
Pátek Listopad 21 14:26:25 CET 2003

Zdenek SUTR Kaminski napsal(a):

>No, diky, ale cekal trochu vetsi kopanec :-) o xntp samozrejme vim.
>Spise bych rad slysel nejake speky nebo neco takoveho.

Já jsem ten malý kopanec směrek k xntp poslal proto, že v dokumentaci
je toho spousta napsaného. Určitě se tam najde požadavek na systém.
Kdysi jsem to trochu studoval - připojoval jsem k xntp nějaký teplotně
kalibrovaný oscilátor a v podstatě všechny informace jsem čerpal z
dokumentace k xntp.

--

email: pbravenec na solartec.cz
telefon: 777 566 384