Ramecek ViPower

Martin Špirk Martin.Spirk na pvt.cz
Pátek Listopad 21 16:57:54 CET 2003

Zdravim.

Kdysi tady nekdo chvalil redukce IDE-USB znacky Vipower. Jednu jsem sobe
zakoupil, ale bohuzel to nejak nechodi. Nemate s tim nekdo zkusenosti?

Je to Vipower 9208 (USB 2.0), 3.5", system MDK 9.2 se standardnim distribucnim
jadrem.
Pokud zasunu usb kabel do pocitace v dmesg se objevi pouze
hub.c: new USB device 00:10.3-5, assigned address 9

Nemam s tim bohuzel zadne zkusenosti, takze nevim kde hledat dal, zatim jsem
pouzival jen USB flash disk a tam stacilo ze jsem to umel zadat do fstab,
ostatni fungovalo samo.
Zkousel jsem to jeste na SuSE 8.2, tam se to chovalo podobne, ale navic potom
prestal fungovat i ten USB flash (do restartu).

		Martin