Fedora a problem se zvukem na TV karte PV951

DJ Deep dj-deep na quick.cz
Sobota Listopad 22 18:28:39 CET 2003

Na krabici pisou
        3Dvision PV-951TF
a v manulau
        3DeMON PV951

ten konfigurak chodil na RedHatu7,3 a 9 (vzdy cista instalace ne update)
naprosto perfektne nasel sem ji nekde na abclinuxu nebo pres google? uz
nevim ted na fedore se neco zmenilo v bttv nebo v modulech
nevim kde, ze po pripojeni videa na anteni vstup a prepnuti norem na videu z
OIRT na CCIR tak zvuk jede ale takle to pouzivat nemuzu

bttv card=42 tuner=5  porad stejne zvuk jen sumi