Neco jako DVD studio

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Sobota Listopad 22 19:41:32 CET 2003

V Pá, 21. 11. 2003 v 08:57, Ing. Pavel Janousek píše:
> 	Existuje pod linuxem nejaky pouzitelny projekt, ktery by se
> zabyval editaci a vyrobou DVD titulu - treba soukromych videonahravek...
> jde mi o vytvareni celych DVD od mixaze zvuku a obrazu, pripadne
> titulkovani az po vyrobu IFO, VOB apod.

Taky do toho tedka hledim. Postup je jasny: nejdriv obraz (m2v) se
zvukem (mp2) slepit pomoci mplex -f 8 (vysledek je normalni MPEG2),
potom vyrobit nejake menu (spumux, dvdauthor) a nakonec to pomoci
mkisofs -dvd-video prevest do ISO obrazu, ktery uz cdrecord.ProDVD v
klidu vysmazi.

Ja m2v a mp2 (zvuk a obraz) vyrabim napr. v avidemuxu z divx, do ktereho
grabuju. Ale prijde mi to jako skrabani levou rukou za pravym uchem -
idealni by bylo grabovat primo do MPEG2, ale to porad neumim spolehlive
a kvalitne. Privitam jakekoliv tipy.

Petr