aplikace pro nastenny kalendar

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Sobota Listopad 22 20:57:26 CET 2003

zdravim,

hledam neco, v cem by se dal jednoduse vyrobit nastenny kalendar. chci
tam vlozit sve poznamky (nejlepe ulozene v externim souboru) a pak take
obrazky, to bud pod kalendar, nebo nad, nebo primo k jednotlivym
dnum/mesicum.

zatim nejhezci co jsem nasel byl pcal , ale ten mi nechce psat cesky a
neumi vkladat obrazky.

muze to byt v konzoli, ale nemusi, i sablona pro OO.org by byla
dobra...
diky za kazde nakopnuti

--

bye