Qmail Toaster - rozhrani

Zdenek Havrlik zdenek na lhotkanet.cz
Neděle Listopad 23 18:34:50 CET 2003

Ja se pokousel o instalaci na dvou nezavislich strojich. Oba maj ten samy
nedostatek..
RH9 jsem nainstaloval.. a radne aktualizoval
Zkompiloval a nainstaloval.
Nastavil prava do databaze...

zjistil ze slibene webove rozhrani trpi nedostatky

mrtg - nezobrazovali se grafy v ty qmail strance (mrtg je generoval) na to
pomohla uprava php.ini .
po zalozeni domeny a nastaveni uctu postmastra pro domenu jsem chtel testnout
qmailadmin - prihlasim se do nej ale chybi mi tam vsechny nastavovaci polozky
(pridat odebrat ucet atd...)
horde - prihlasim se to nej , ale chybi mi v nem "cudlik" na nastaveni
vlastniho horde, napr nastaveni filtru, mam tam "cudlik" na aplikaci filtru,
ale ne uz na nastaveni.

Pri instalaci to dalsi balicky nevyzadovalo, koukam apache-dev balicek v
systemu nemam.. mam co se apache tyce :
httpd-2.0.40-21.5.i386.rpm
httpd-devel-2.0.40-21.5.i386.rpm
httpd-manual-2.0.40-21.5.i386.rpm

jake vsechny balicky jsme doinstalovaval ???

dekuji velice

zdenek

--
Zdeněk Havrlík
Ředitel technického odboru ústředního výkonného výboru Lhotkanet.cz .

--
Bůh stvořil svět za šest dní. Sedmý den sednul do Tatry.
Pak přišli nevěřící a všechno to šlo do prd..e.

Na všechny teď hledím z patra, jezdím totiž vozem TATRA !!!!
--

        Tento e-mail neobsahuje VIRY,
jelikož nepocházi z prostředí systemu M$ Windows!!!