lvm 2.4.22 -> lvm 2.6.0

Pondělí Listopad 24 09:45:28 CET 2003

On Thu, 20 Nov 2003, petr stanicek wrote:

> Mam takovy dotaz chtel bych prejit na kernel 2.6.0-test9 ale mam na
> stavajicim 2.4.22-ac4 lvm, je mozna konverze na device-mapper? mate
> nekdo zkusenosti? docela sem googlil neco nasel otestoval a byl jsem
> rad ze sem se vratil bez ztraty dat k lvm1 a 2.4.22

Tohle nejak nechapu. Nemel jsem prilezitost to zatim vyzkouset, ale
z dokumentace k LVM2 jsem ziskal dojem, ze jde pouze o to, aby programy
pro LVM2 dokazaly precist VGDA z LVM1 a nacpat ji do jadra (presneji
do device mapperu). A protoze to ty programy umeji (aspon pokud se spravne
zkompiluji), tak by nemel byt zadny problem pouzivat dal stavajici VG?!