Prechod RedHat -> neco

Jirka Mares linux na edoras.cz
Pondělí Listopad 24 11:03:05 CET 2003

Zdravim

Uz delsi cas jsme u nas ve firme uvazovali o zmene. Zacalo to s podivne
se chovajici RH8.0, pote kompletnim preskocenim osmickove rady a
uvedenim RH9.0, ktera se chovala jeste podivneji, nez 8.0 . A ted to
RedHat zavrsil svym oznamenim o ukonceni vyvoje.
Velmi dobre zkusenosti mam Mandrake 9.2 . V soucasnosti jsme ho nasadili
na nekolik serveru a testujeme, zda nebudou problemy a zatim to vypada
velmi nadejne.
Libi se mi i z toho duvodu, ze je VELMI podobny RedHatu. Takze neni
treba se s distribuci nejak zvlast seznamovat.
Na jednu stranu jej muzete pouzivat jako velmi pritulnou user-friendly
distribuci (mnohem lepsi nez RedHat), na druhou stranu muzete pracovat
stejne, jako jste byl zvykly z RedHatu - vetsinu veci najdete na stejnem
miste jako v RedHatu. Se stabilitou zatim rovnez zadne problemy nemame a
servery, ktere drive fungovaly na RH ted (zatim) stejne spolehlive jedou
na Mandraku. Zatim mam trochu problemy dostat do Mandraku Oracla 9, ale
to se casem podda. ;-)

JM