Update firmware v linuxu?

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pondělí Listopad 24 14:01:37 CET 2003

On Mon, Nov 24, 2003 at 12:28:23PM +0100, Radek Vybiral wrote:
> A opravdu se flashuje BIOS tak často, abych kvůli tomu musel hledat něco
> co poběží pod Linuxem?
> Nestačí jedna DOS disketa a na ní flash program s BIOSem?
Pokial flashovanim myslis aj ne-bios, tak uvediem ako priklad napalovacky,
ktore idu zvycajne flashovat len pod Windowsom (yamaha, liteon). Yamahe som
pisal, a povedali mi, ze neposkytuju ziadne bootovacie medium, len
windowsovsky program.

Nepoznate niekto Live distribuciu Windowsu na CD, z ktorej je mozne flashovat?

> R.V.
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
               Dudes! May the Open Source be with you.