Samba + POSIX ACL, e2fsck

Pondělí Listopad 24 15:41:16 CET 2003

On Mon, Nov 24, 2003 at 02:34:23PM -0500, Tomas Konir wrote:

> Ehm tohle je opravdu dukladne provedeny test.

Jiste, autor nic nerekl o tom, jestli mel prazdne cache, jestli test
opakoval, jak velke byly ty soubory atp. Nicmene je bezne, ze ruzne
operace na ruznych FS trvaji ruzne dlouho a autori kazdeho FS (nebo
fandove) obvykle vybiraji ty testy, ktere nejvice odpovidaji jejich
predstavam (a pak schvalne zapomenou zminit nedostatky).

> Prosim neni zac.

V kazdem pripade to nejakym zpusobem odpovidalo jeho podminkam.

Pokud chcete protestovat na lepsi urovni, nez byl puvodni prispevek, pak
udelejte vlastni test nebo poslete kvalitni URL (jako ze jich v archivu
bude vice - alespon ty, na ktere jsem odkazoval sam).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz