Fedora jadro a Omnibook 4500

Petr Skoda skoda na pleione.asu.cas.cz
Úterý Listopad 25 02:17:59 CET 2003

On Mon, 24 Nov 2003 volesak na aristia.cz wrote:

> Zrovinka jsem si updatoval jadro RH 9 na  HP Omnibooku 4500. Ale bez ACPI
> patche to nejede,

Nevim co vam nejede, notebook snad chodi , ne ?
Ja jsem pouzil to nove udatovane jadro (neco jako 2.4.20-20 nebo tak nejak
z RH9 a rekompiloval jsem ho pri zapnuti ACPI supportu v .config
Na a pak se sice objevilo /proc/acpi (jo jelikoz tam nejsou acpi scripty
apod, tak jsem rucne na-insmodoval moduly ktere s acpi souvisi (myslim asi
5 pro baterku jeden, pro tlacitko dalsi - ted nevim jak se jmenuji, ale
najdete je v lib/modules/neco/acpi ta skleroza ;-)

No apak se v /proc/acpi objevily ruzne polozky ktere rikaly, ze mam
baterku ci nemam ale napeti neukazaly apod.
Pochopil jsem ze bez acpi patche se dal nehnu (nejake scripty vcetne acpid
tam RH9 chybi) tak jsem to dal nezkoumal. Upgradu vseho na Fedoru se
trochu bojim (vzdy kdyz jsem chtel RH upgradovat na novejsi verzi jsem
obvykle skoncil na tom, ze jsem rovnou tu novou verzi nainstaloval rovnou
(ale po mnoha hodinach marnych experimentu v duvere, ze to pujde - obvykle
nova verze chtela vzdy vic disku nez jsem tam uz mel a kdyz jsem hodiny
vybiral baliky ktere nechci, stejne me obvykle funkce upgrade po case
chtela skoro vse  na zavislostech, na coz jsem nemel misto. A dale
indukci...

Proto bych nejradsi vzal par rpm vcetne jadra z Fedory a narval to do RH9.
Jsem si ale vedom toho, ze to asi nepujde, ale nez si vezmu duveru v
pokrok :-/ rad bych slysel , ze to jde ;-)

> zkusenosti. Mozna by neskodilo nejake howto, kdyz uz jste v tom ;)

> P.S. da se chytit tohoto, alespon v zakladu:
> http://www.linux-on-laptops.com/hp.html
> http://www.utc.fr/~villegas/docs/xe4500/

Diky za tip, ne ze bych ty stranky neznal, ale zda se, ze se objevily
dalsi updaty  a zase posunuly nadeji o krok bliz.
*  Petr Skoda                         Tel   : (323) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (323) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (323) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *