Nevi nekdo co je s penguin.cz?

volesak na aristia.cz volesak na aristia.cz
Úterý Listopad 25 13:43:25 CET 2003

...bohuzel nemaji uveden email u kontaktni osoby. Pak se musi podstoupit ta
procedura volby registratora pres papir a s overenym podpisem :(
Honza Volesak

>Domena je v ochranne lhute, ale uz neni v zone .cz - vyexpirovala. IMHO
nezvladli prechod k nejakemu registratorovi; mozna >spolehali na vyzvu k
platbe, ale tu jaksi NIC uz ted neposila :-(
>Ja jsem prevod i s platbou zvladl, ale bylo to na posledni chvili; na
rozdil od nevyexpirovanych domen, kde byl