Rozdilna geometrie u stejnych disku

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Úterý Listopad 25 15:09:34 CET 2003

> -----Original Message-----
> From: Martin Damasek [mailto:md.konf na centrum.cz]
> Napada vas neco dalsiho?

	Mne ne, ale potvrzuji stejny ukaz a ne nahodny... (a to byly i disky, ktere meli S/N tesne po sobe (a ne dva, ale nekolik disku - aby zase nekdo nechytal za slovicko, ze to byl zacatek/konec serie/smey apod.)

> Ale hlavne mi jde o to, jestli kdyz vytvorim na tom druhem disku
> partitiony podle toho prvniho i kdyz bude u disku geometrie rozdilna,
> jestli to pro me neco znamena - myslim jako mozne problemy v budoucnu
> apod. Prip. samozrejme uvitam radu, jak to vyresit ;-)

	Pokud to spocitate na mnozstvi bloku, dostanete se na stejna cisla, ale je pravda, ze v MBR musi byt ty logicke particie jine hodnoty...

	V realnych systemech jsem na problemy do dnes nenarazil...