AMD64 - kdo doda HW?

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Úterý Listopad 25 16:25:11 CET 2003

	Programatori jsou prasata (sorry, take se do skupiny programatoru pocitam, plati to i na me:->) a temto rozvijenym teoriim odpovida jen zlomek realneho kodu aplikaci... to je zasadni problem, ktery nejste ochotni vzit na vedomi a ukazujete spravne postupy (ktere akceptuji) jak problem rozumne obejit. To vsak neresi to, ze ty aplikace se bud musi prepracovat nebo napsat znovu, ale se soucasnyma to kompilator je schopen "opravit" zcela vyjimecne.

> (tedy pokud odhledneme od vasich utkvelych predstav vychazejicich z
> prehistorickych zkusenosti :-)

	I kdyby byly az prehistoricke, to bych si spise dovolil oznacit Fortran a tolik mi vazne (jeste) neni...:-), tak je mozna dobre se zamyslet a neopakovat, ale co, zase potvrdime vyvoj po spirale...