Rozdilna geometrie u stejnych disku

Martin Damasek md.konf na centrum.cz
Úterý Listopad 25 19:46:42 CET 2003

On Tuesday, November 25, 2003, Petr Klíma wrote:

Zdravim,

OK. Beru to tedy tak, ze je to sum a fuk, ktery disk prepisu. Jelikoz
kdyz prepisu jiz ten, na kterem neco mam, tak se fdisk vzteka kvuli
"boundary", tak prave prepisuju prazdny disk na tech 255 heads a
tvorim partitiony. Snad to bude fungovat.

Jeste pro upresneni - k cemu jsou teda vlastne vsechny tyhle hodnoty
dobre, kdyz jsou vlastne nic nerikajici a muzu si tam stejne napsat co
chci? BIOS mi taky detekuje 16 hlav... Mam v tom docela zmatek.

bye Martin Damasek