AMD64 - kdo doda HW?

Úterý Listopad 25 21:27:29 CET 2003

On Tue, Nov 25, 2003 at 06:45:03PM +0100, Honza Houstek wrote:

> Rozhodne nemam v umyslu vstupovat do teto jinak velmi plodne diskuse, ale
> co konkretne je podle vas na Fortranu prehistorickeho?

Asi nevi, ze Fortran pouzivaji Opravdovi programatori (a tudiz je sam
Pojidacem kolacu):

http://www.pslib.cz/~kerslage/folklor/pojidaci.kolacu.html

Doporucuji vsem, aby si to precetli. Stoji to za to.

Ale vazne - Fortran opravdu neni historie, jen neni tak sexy jako Java
(a podobne jazyky) a nepisi se v nem OS.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz