AMD64 - kdo doda HW?

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Středa Listopad 26 11:10:14 CET 2003

	Bohuzel aplikace takoveho rozsahu zpravidla neni samorost a OS API (byt via zakladni knihovny) - te prace byva podstatne vice - API, Interface, knihovny, IPC atd...

> Rad bych zminil jeste <stdint.h>, ktery nabizi uint64_t a
> podobne typy.

	windows.h ma take vsechny pouzivane typy definovane via define ci typedef (aspn co ja vim, tak od verze 3.0, verim, ze i starsi) - stacilo to pri prechodu?