AMD64 - kdo doda HW?

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Středa Listopad 26 12:50:02 CET 2003

On Wed, Nov 26, 2003 at 12:37:13PM +0100, Jan Derfinak wrote:

> Co je podla Vas definicia 64 bitovej distribucie? Znamena to snad, ze
> distribucia nie je 64-bitova, pokial sa v nej najde program, ktory nevie
> pracovat so suborom vacsim ako 2GB? To asi nie, lebo podla toho pravidla by

 A to  jsem nekde rekl? Rikam, ze  autori bezne maji problem  s datovymi
 typy. Nic vic.

> bitove rozsirenie architektury, ale nenuti ich aby ich pouzivali. A to, ze
> sa autor nejakeho programu rozhodne, ze si vystaci so suborom <2G neznamena,
> ze program je 32 bitovy. Ostatne vy Ste skusali 32 bitovu mozillu. Ak
> mozilla pouziva na otvaranie suboru funkciu fopen a nie je prekompilovana s
> _FILE_OFFSET_BITS == 64 tak 32 bitova verzia nie je schopna pracovat s
> velkymi subormy, ale 64 bitova verzia ano.

 Dekuji za uvod do programovani :-)

> Ako som upozornil v minulom maile, tak zaciname miesat povodnu temu a to

 Nikdo neslucuje  tyto dve veci. Jen  upozornuje, ze mi trvalo  cca 2min
 najit v  distribuci u  dvou mainstream programu  problem (IMHO  to neni
 feature) s pouzivaneim datovych typu. Tecka. Preberte si to jak chcete.

    Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/