Shorewall + FTP

Martin Hudec corwin na aeternal.net
Středa Listopad 26 13:29:25 CET 2003

Ahoj,

neviem preco by to mala byt sebevrazda :), je to sice sluzba navyse, cize
starost navyse, ale zas na ftpku sa da minimalne zakazat anonymny pristup,
pouzivat hosts.allow/deny na obmedzenie pristupu, cele ftp mat v jaili
(chroote)..... to je vsetko co ma takto z hlavy napada, ak by som mal riesit
ftp na firewalle.

--
:
:. kind regards