bash: iterovani pres nazvy souboru s mezerami

Hynek Rehor rehor na students.zcu.cz
Středa Listopad 26 14:09:03 CET 2003

To je zajimave, tohle skutecne funguje - jaky je rozdil mezi temi dvema
zpusoby? Vzdyt oboje nakonec skonci tak, ze na radku jsou vypsana jmena
souboru - tj. ten list je v obou pripadech stejny...